В даний час з великою швидкістю розвивається електронний документообіг як усередині підприємств, так і між підприємствами і державними контролюючими органами. Все більше і більше організацій вважають за краще здавати необхідну звітність в електронному вигляді, а не направляти своїх співробітників для довгих чеканні в довгих чергах.
    Програмне забезпечення «M.E.Doc» призначено для електронного документообігу як первинних документів: актів, рахунків податкових накладних, так і документів, призначених для подачі в контролюючі органи: декларацій, звітів.

    Разом з ПЗ «M.E.Doc» Вы зможете:

  • Створення та зберігання первинної документації в програмі;
  • Підписання первинної документації електронним цифровим підписом (ЕЦП);
  • Відправлення підписаної первинної документації контрагентам;
  • Реєстрація податкових накладних та розрахунків коригувань в єдиному реєстрі податкових накладних.(ЄРПН);
  • Створення та зберігання звітів в програмі;
  • Реєстрація звітів в контролюючих органах;
  • Імпорт первинних документів та звітів з інших бухгалтерських систем (1С, ИС-ПРО, «Податкова звітність (ОПЗ)»,«Парус» та інших);
  • Перевірка документів за методикою контролюючих органів;
  • Створення податкової декларації з ПДВ на основі присутніх у реєстрі програми податкових накладних та розрахунків коригувань;
  • Підписання файлів будь-якого формату;
    Будь-який документ підписаний в системі «M.E.Doc» ЕЦП/КЕП, є аналогом паперового документа у відповідності з чинним законодавством України.
   Система «M.E.Doc» допомагає зберегти дорогоцінний час при роботі з податковими накладними. Створення накладних та їх підписання ЕЦП, направлення до Єдиного реєстру, отримання квитанції у відповідь або необхідних Витягів з Реєстру будуть здійснюватися за лічені хвилини.

    З допомогою ПЗ «M.E.Doc» Ви зможете подати електронні звіти в:

  • Державні податкові інспекції;
  • Державний комітет статистики;
  • Пенсійний фонд України;
  • Державний центр зайнятості;
  • ФСС по ТВП.
    Програмне забезпечення «M.E.Doc» може працювати як в Локальному режимі — система працює на одному комп'ютері так і в Мережевому режимі — система працює на декількох комп'ютерах одночасно.
    Фахівці нашого підприємства проведуть установку, реєстрацію програмного комплексу «M.E.Doc» і його налаштування для здачі звітності з використанням електронного цифрового підпису, а також проводитимуть висококваліфіковане ліцензійне обслуговування програмного комплексу згідно вибраного Вами пакету послуг.