В даний час з великою швидкістю розвивається електронний документообіг як усередині підприємств, так і між підприємствами і державними контролюючими органами. Все більше і більше організацій вважають за краще здавати необхідну звітність в електронному вигляді, а не направляти своїх співробітників для довгих чеканні в довгих чергах.
    Програмне забезпечення «M.E.Doc» призначено для електронного документообігу як первинних документів: актів, рахунків податкових накладних, так і документів, призначених для подачі в контролюючі органи: декларацій, звітів.

    Разом з ПЗ «M.E.Doc» Вы зможете:

  • створити необхідний Вам документ, підписати електронним цифровим підписом і відправити його контрагентові або подати в контролюючий орган;
  • імпортувати звітні документи підприємства, створені в інших бухгалтерських системах;
  • створювати податкові і акцизні накладні, реєструвати їх в Єдиному державному реєстрі обмінюватися вже зареєстрованими накладними з контрагентами;
  • отримувати Виписки з ЕДР накладних;
    Будь-який документ підписаний в системі «M.E.Doc» електронним цифровим підписом, є аналогом паперового документа у відповідності з чинним законодавством України.

    З допомогою ПЗ «M.E.Doc» Ви зможете подати електронні звіти в:

  • Державні податкові інспекції;
  • Державний комітет статистики;
  • Пенсійний фонд України;
  • Державний центр зайнятості;
  • ФСС по ТВП.
    Програмне забезпечення «M.E.Doc» може працювати як в Локальному режимі — система працює на одному комп'ютері так і в Мережевому режимі — система працює на декількох комп'ютерах одночасно.
    Фахівці нашого підприємства проведуть установку, реєстрацію програмного комплексу «M.E.Doc» і його налаштування для здачі звітності з використанням електронного цифрового підпису, а також проводитимуть висококваліфіковане ліцензійне обслуговування програмного комплексу згідно вибраного Вами пакету послуг.