Захист інформації

«M.E.Doc» = НАДІЙНІСТЬ.

Для вищої міри збереження ваших даних в програму «M.E.Doc» вбудований засіб КП «Програмний комплекс «Варта», яке прошло державну експертизу у сфері криптографічного захисту інформації і повністю відповідає вимогам законодавства.

Ви завжди можете бути упевнені у юридичній значимості, цілісності і авторстві документа – за це відповідає технологія (ЕЦП/КЕП). «M.E.Doc» підтримує роботу з сертифікатами ЕЦП/КЕП більшості акредитованих центрів сертифікації ключів, що працюють в Україні.

«M.E.Doc» є надійним засобом ЕЦП/КЕП, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.
Використання ЕЦП/КЕП «M. E. Doc» надає юридичну силу будь-якому документу, створеному в програмі. Підписання документів є дуже простим, а документи відправляються до контролюючих органів за лічені секунди. Послідовність дій для підписання документів ЕЦП/КЕП є поетапною для зручності користувача.
Будь-який документ, створений в «M. E. Doc» та підписаний ЕЦП/КЕП, є оригіналом документу в електронному вигляді.
З листопада 2018 року набрав чинності прийнятий Верховною Радою Закон України «Про електронні довірчі послуги», в якому чітко визначені поняття, сфера використання та юридична сила кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП/КЕП).

ПТАХ

ПТАХ - платформа, що об'єднує всіх учасників документообміну та забезпечує єдиний стандарт обміну, перевірки, захисту та транспортування юридично значущих документів, підписаних ЕЦП/КЕП.

    У платформі «ПТАХ» реалізовано:
  • Обов'язкові контролі.
  • Комплект підписів для документів.
  • Маршрут документів.
    Переваги використання електронного документообігу:
  • Перехід до більш зручного, швидкого і економного безпаперового юридично значимого документообігу.
  • Удосконалення процедури підготовки, подачі / доставки, обліку та зберігання документів, їх аутентифікація, цілісність, конфіденційність і неспростовність.
  • Криптографічний захист інформації (електронних документів) при передачі по відкритих каналах.
  • Мінімізація фінансових ризиків за рахунок підвищення конфіденційності інформаційного обміну документами.
  • Можливість швидкого пошуку і перегляду електронних документів, а також визначення їх юридичної сили по ЕП.
  • Значне скорочення процедури підписання договорів, оформлення та подання податкової та фінансової звітності.
  • Швидкий і надійний обмін електронними документами з партнерами, контрагентами незалежно від віддаленості адресата.