В даний час все більше організацій переходять на електронний документообіг і вважають за краще здавати звітність в електронному вигляді, так виникає необхідність використання Електронного Цифрового Підпису.
   Кваліфікований електронний підпис (ЕЦП/КЕП)удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити:
1) позначку, що сертифікат відкритого ключа виданий як кваліфікований сертифікат відкритого ключа;
2) позначку, що сертифікат відкритого ключа виданий в Україні;
3) ідентифікаційні дані, які однозначно визначають кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, засвідчувальний центр або центральний засвідчувальний орган, які видали кваліфікований сертифікат відкритого ключа
   Для того, щоб засвідчити дію і приналежність відкритого ключа підписантові — одночасно з ЕЦП/КЕП формується Сертифікат відкритого ключа — документ, виданий центром сертифікації ключів. Сертифікати ключів можуть бути надані як в електронній формі так і у формі документа на папері і використовуватися для ідентифікації особи підписанта.

   АЦСК "УКРАЇНА"видає сертифікати ЕЦП/КЕП для здійснення електронного документообігу в рамках комерційних і державних інформаційних систем.

   Особистий ключ формується індивідуально для кожного клієнта, пароль доступу до ключа знає лише його власник (клієнт). Конфіденційність цієї інформації повністю залежить від клієнта. Клієнт повинен самостійно забезпечити безпеку зберігання і використання особистого ключа щоб уникнути підробки і втрати його ЕЦП/КЕП іншими особами.

   ЕЦП/КЕП — ефективне рішення для тих, хто хоче йти в ногу з новими вимогами нашого часу.

Якщо Ви бажаєте придбати ключ електронного цифрового підпису, Вам необхідно:
  1. Вибрати термін дії ключа ЕЦП/КЕП (ключ ЕЦП/КЕП може бути створений строком на один або два роки) і сплатити вартість ключів, згідно зі встановленим прайсом;
  2. Зібрати пакет документів, необхідних для створення сертифікатів ключів ЕЦП/КЕП. Список документів і основні вимоги до нього розміщені на нашому сайті а також на сайті розробників ЕЦП/КЕП;
  3. Всі питання, що цікавлять Вас, ви можете особисто задати нашому фахівцеві;
 !!!  При зміні даних фірми (юридична адреса) — міняються всі ключі ЕЦП/КЕП (ключ Печатки підприємства, ключ Директора і ключ Бухгалтера).

 !!!  При зміні особистих даних Директора або Бухгалтера — міняється лише ключ Директора/ Бухгалтери. Останні ключі залишаються колишніми.